Translate

sâmbătă, 28 iunie 2014

HJ's letter to fans (made my cry while translating this ㅠㅠ )


All the while I've used a quiet character as a shield, never said such mushy words revealing my heart. Today using this chance I really wish to say to you all: I love you all, thank you all, from the bottom of my heart.

Sometimes I always felt I'm just alone, it's you all who are always by my side making me not lonely. Today, I also wish to say: I love you all, just like the way you all love me, loving you all.


from @无敌3宝 + trans by kelemama


RO:
In tot acest timp am folosit un caracter linistit,niciodata nu am spus cuvinte siropoase ca sa exprim ce simt.Astazi,folosind aceasta sansa,chiar imi doresc sa va spun tuturor:va iubesc pe toti,va multumesc tuturor,din toata inima mea.
Uneori m-am simtit  singur,voi sunteti cei care sunteti intodeauna de partea mea facandu-ma sa nu ma mai simt asa singur,
Astazi,de aseamnea vreau sa va spun:Va iubesc pe toti, la fel cum voi ma iubiti pe mine,va iubesc pe toti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu