Translate

luni, 7 iulie 2014

Kim Hyun Joong vorbeşte despre căsătorie şi relaţia lui cu Bae Yong Joon

Kim Hyun Joong
Kim Hyun Joong a acordat pe 6 iulie un intreviu postului de televiziune MBC, în care vorbeşte despre căsătorie şi a clarificat zvonurile care îl implică.
”Toată lumea mă întreabă ce vârstă am după care exclamă ‘Deja ai 25 de ani?’ iar când le spun ‘Am 29 de ani’ rămân şocaţi”, a declarat artistul.
La vârsta lui mulţi se gândesc să se aşeze la casa lor, dar acesta susţine că ”Nu am planuri (legate de căsătorie) pentru acum, dar nici nu vreau să o fac aşa de târziu totuţi.”
Recent au apărut zvonuri legate de o posibilă relaţie între Kim Hyun Joong şi actriţa Bae Yong Joon din cauza unei excursii în insula Jeju în care au mers împreună.
Ca să se apere şi să înlăture suspiciunile, Hyun Joong a spus: ”Există oameni care întreabă ‘Voi doi nu sunteţi într-o relaţie?’ Dormim în paturi diferite.”
”Am vorbit despre vitor în timp ce beam şi i-am ascultat sfaturile legate de ce să fac şi ce să nu fac. Ne-am distrat ieşind împreună, suntem pe aceaşi lungime de undă.”
@kpopromania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu