Translate

miercuri, 4 februarie 2015

Still- Kim Hyun Joong (Romanian Translation)


Chiar și acum, amintirile tale
Chiar și acum, nu s-au stins
Amintirile dispar odată cu trecerea timpului
Am fost un prost să cred asta

Poate că este o greșeală,
Schițez în minte imaginea ta
Te doresc numai pe tine

Lacrimile mele șterg amintirea
Și o alta îi ia locul
Eu încă,
Chiar și acum, 
Acele nenumărate nopți dulci și cuvinte
Eu încă,
Chiar și acum,nu le pot uita

Chiar și acum,atingerea ta
O pot simți iubito
Chiar și acum, îmi faci inima să bată
Poate este o greșeală
Schițez în minte imaginea ta
Dacă nu ești tu, eu nu pot iubi pe nimeni altcineva

Lacrimile mele șterg amintirea
Și o alta îi ia locul
Eu  încă,
Chiar și acum, 
Acele nenumărate nopți dulci și cuvinte
Chiar și acum,nu le pot uita

Inima mea atunci când ai plecat, a fost goală
Nu am putut iubi pe nimeni altcineva
Este așa, chiar  și acum

Mi-am petrecut noaptea plângând
Am forțat un zâmbet slab
Eu încă
Chiar și acum,ești tu

Drumul pe care am mers cu tine
Aceste lucruri stupide și obișnuite
Nu vreau să le uit, chiar și acum

Chiar și acum
Nu te pot uita,sunt incapabil să te uit
Nici măcar acum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu