Translate

joi, 4 septembrie 2014

Povestea copilariei lui Kim Hyun Joong (interviu luat mamei lui)


0-4 ani: Hyun Joong s-a pierdut in parc probabil din cauza ca a fugit catre scena unde era concert.
Decand a fost nascut ,Hyun Joong era foarte popular in cartier din cauza ochilor mari,intuitiei si a inteligentei.
Intr-o noapte,in vis,pe neasteptate,am visat un camion incarcat cu ridichii ce a trecut pe langa mine.
Era o ridiche uriasa  care era cat camionul de mare.Cu sortul pus,am fugit dupa camion sa prind ridichea cea mare.Ridichea s-a rostogolit in sortul meu si am cazut jos.Era cea mai mare ridiche pe care am vazut-o in viata mea.Am foarte surprinsa.Tocmai cand am vrut sa ridic ridichea sa ma uit kla ea,m-am trezit din vis.Ma simteam foarte ciudat:”Este un semn ca sunt insarcinata?”. Prin urmare, m-am dus la spital pentru consult.Doctorul mi-a spus :”Felicitari!”.Intr-adevar, eram insarcinata!
In timpul celebrarii impliniri unui an de la  nastere ,el a oferit tortul invitatilor pt a-l manca.

In timpul Tolijabee(taierea motului),cu scopul sa aleaga creionul si cartea,membrii familiei intentionat au pus cele doua obiecte in fata lui,dar el a ales peria(care semnifica ca va deveni un savant) ,care era in spatele acestor doua obiecte.
Hyun Joong a inceput sa vorbeasca si sa numere foarte repede,dar era foarte interesat in a canta,dansa si in a juca jocuri.
De cand am fost recent casatoriti, pana acum, familia noastra a trait in apropierea Parcului Olimpic Songpa Gu .In fiecare week-end,erau multe concerte acolo.Cand l-am dus pe Hyun Joong si pe fratele lui mai mare(1 an diferenta)in parc pentru a se plimba,amabi copii erau foarte fericiti.Hyun Joong chiar s-a pierdut de cateva ori.Ma panicam si –l cautam in tot parcul,dar intodeauna il gaseam langa scena.
Odata,grupul “Seo Tai-ji si baietii” ,cantau „I know” in parc,iar Hyun Joong a fugit pe scena sa danseze;chiar s-a jucat si a  cantat cu ceilalti cantareti pe scena.
Hyun Joong era foarte bun la invatatura,niciodata nu m-am gandit ca va ajunge artist.Acum ca ma gandesc la asta,el parea de mic diferit de ceilalti copii din cartier.
5-9 ani: Inca de la gradinita,Hyun Joong si-a aratat talentele.Rezolva problemele de matematica foarte repede si desena bine.De asemenea,a invatat sa vorbeasca si sa recunoasca cuvintele foarte repede. Hyun Joong a fost genul de copil care putea juca aproape orice, si sa invete bine in acelasi timp.
Era ingrijorati ca ambi copii ar putea sa se simta presati din cauza invatatului ,asa ca i-am lasat sa intre in contact cu natura mai des.In loc sa sarbatorim inceputul primului an scolar,am plecat in excursie cu familia pe Insula Jeju.Atunci Hyun Joong a calarit un cal care era cu mult mai mare decat el si refuza sa se dea jos.Vazandu-l ,cei din jur il laudau pentru cat de minunat este.La sfarsitul saptamanii,mereu duceam copii la pescuit,de aceea,ori de cate ori se simte presat din cauza muncii de artist,Hyun Joong se duce singur la pescuit.
Incepand din clasa a2a ,Hyun Joong a devenit reprezentantul clasei.Mereu manipula  lucrurile meticulos.Trezindu-se imediat ce suna ceasul la 6am,isi facea temele de unul singur.Cand ne duceam la scoala,profesoara mereu il lauda”Hyun Joong este foarte rapid in a invata.Nu va avea probleme cu inscrierea la Universitatea Seoul.”
Atunci ne-am gandit a Hyun Joong isi va folosi abilitatea de a invata foarte repede pentru a-si face o cariera de succes,nu ne-am gandit niciodata ca va fi artist.

De fapt,incepand cu clasa a2a pana in clasa a 4a,Hyun Joong a participat la olimpiada de matematica castigand mereu medalia de aur.De asemenea a castigat si in domeniul artei.Avea atatea medalii ca putea umple o cutie.Rezultatele lui erau pe primul loc si rar era pe locul 2 in toti anii scolari.
Pentru a preveni sa nu fie discriminat de catre prietenii sai,  de asemenea l-am trimis la cursuri de scolarizare suplimentare pentru a invata caligrafie si Hanja.Chiar si acolo era primul din clasa.Cand inca era la grupa de incepatori,el a obtinut certificatul pentru nivelul 3 la examinarea Hanja.Profesorul l-a laudat”Hyun Joong a trecut examinarea pe care si cei mai avansati au considerat- o greu de trecut.”Membrii familiei au fost de asemenea surprinsi.

Hyun Joong a ascuns 300 de milioane de woni (aprox 237,000$)intr-o carte ,pentru fratele lui ca si cadou.
Cand a avut loc repartizarea la liceu, a fost pe locul  al 4lea la rezultate in intreaga scoala. Era in liceu  cand a anuntat ca vrea sa fie artist. Tatal sau fiind ingrijorat de faptul ca  a fost prea absorbit de studii, ia cumparat o chitara ca sa-si "odihneasca creierul", acesta fiind punctul de plecare pentru ca el sa fie un artist.
Hyun Joong a inceput sa fie” absorbit” in chitara. Profesorul lui  de chitara a spus: "El este foarte talentat, ceva ce trebuia sa fie invatat in 3 ani, el a putut invata in 3 luni. Profesorul de chitara l-a sfatuit pe tatal sau sa-i permita lui Hyun Joong sa continue cu  talentul in muzica, dar acesta a fost impotriva.
In timp Hyun Joong si-a format o trupa, lucra cu jumatate de norma si canta in cartier.Odata, vecinii au spus: "Cu o zi inainte, copilul acelei famili furniza pui prajit." Numai atunci familia a stiut ca el lucra cu jumatate de norma la restaurantul cu pui prajit. Am simtit ca precum un barbat ce trebuie sa fie independent, este bine sa treaca prin greutati, asa ca nu l-am oprit de la lucru.
Hyun Joong a spus: "As urma dorinta parintilor mei de a studia la liceul de arte, dar eu voi lua celelalte decizii in viitor." Dupa un an la liceu, voluntar a renuntat la scoala. Tatal sau si eu i-am spus: "abandonarea  a fost alegerea ta, trebuie sa fii responsabil de propiile decizii." I-a fost dat doar 10 mii de woni (USD7.90!) Bani de buzunar in fiecare luna.
Din cauza crizei financiare ASEAN, afacerea noastra a fost afectata. Am inceput o afacere de moda in Dongdaemun. A trebuit sa lucram pana la 11pm zi de zi. Dupa ce terminam serviciul, ma  duceam des la restaurantul TGI unde fiul meu lucra ,pentru a-l vedea in secret cum muncea pentru aproximativ 1 ora inainte de a reveni acasa.

In timpul iernii, in timp ce-l asteptam pe  fiul meu sa se intoarca acasa, ma uitam dupa el de la fereastra. In jurul orei 1am, uitandu-ma  la fiul meu cum cu greu isi face drum prin zapada inalta pana la  genunchi,am simtit durere in inima . In ciuda acestui fapt, nu am vrut sa ma vada indurerata si intotdeauna stingeam luminile pentru a pretinde ca toata lumea a adormit.
Dupa trecerea interviului de cantaret(stagiar), fiul meu se intoarcea acasa doar atunci cand avea timp liber. Pentru un stagiar, banii lui de buzunar au fost intotdeauna insuficienti. De multe ori, se intorcea infometat cu autobuzul. De multe ori, nu avea bani  nici macar  pt taxa de transport si a trebuia sa mearga pe jos pana acasa. In ciuda acestui fapt, Hyun Joong nu a cerut niciodata bani de la noi.
Dar dragostea lui pentru membrii familiei este extrem de profunda. Cand fratele sau, care studia in America a decis sa se lase de universitate din cauza taxei scolare, Hyun Joong i-a spus fratelui sau: "Frate, te rog sa citesti aceasta carte." Dandu-i  un roman ca si cadou.
Cand fratele sau a deschis cartea sa citeasca, el a gasit 300 de milioane de won ascunsi in carte. Fratele lui l-a sunat pe tatal lor spunandu-i ca  ori de cate ori ar numara nu putea sa creada suma de bani. Asta a fost dincolo de imaginatia noastra, care fiind in acelasi timp un cantaret stagiar, el a putut economisi  atat de multi bani. De cand s-a inscris la universitate (University Digital Music faculty), nu ne- am mai facut griji pentru el.
Amandoi i-am spus mereu: "Roaga-te inainte de a face ceva". Desi Hyun Joong a spus: "Din moment ce fratele mai mare acum este inrolat in armata, va puteti baza pe mine. Prin urmare,in viitor, nu mai lucrati in Dongdaemum. "Speram ca el poate fi nu numai un cantaret, ci, de asemenea, sa fie capabil de a forma o familie si sa fie responsabil. Nu avem alte sperante extravagante.

 

4 comentarii:

  1. Multumesc pentru traducerea in limba romana.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiam ca JJ a muncit din greu insa nu si de HHJ ,iata de ce ei isi iubesc meseria si talentul l-au prelucrat pana la sange.Felicitari , tot respectul si admiratia mea pentru tine HYONAS dragule drag .TOT BINELE DIN LUMEEEE!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. KHJ este un talent autentic pe langa faptul de a fi f. frumos. In tot ce realizeaza pune mult suflet si daruire si e pacat ca o oarecare sa-i afecteze cariera pentru care a muncit atata. Ii doresc sa termine cu bine armata si sa se reantoarca la fanii lui si la ce stie mai bine sa faca, sa cante.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună seara! Deși sunt fana lui Kim Hyun Joong până astăzi nu i-am citit povestea vieții! Dar, după ce am citit și am văzut prin câte a trecut pot spune cu mâna pe inimă că sunt mândră să îi fiu fană! Este o onoare pentru mine să fiu fana lui Kim Hyun Joong!

    RăspundețiȘtergere